16 Temmuz 2012 Pazartesi

Güncel Blog Sitem Huzurunuzda


rasimgel.websitem.info blog sitesi
Blog sitelerinin etkisi günümüzde arttığı için ben de bir blog sitesi açayım dedim kendi kendime. Arkadaşlarımın blogları var. Bana da söyleyip duruyorlardı. Blog açar açmaz yazmaya başladım. İlk müjdemi yazdığım yazımda verdim. “Sürpriz!!! Blogum Açıldı” diyerek başlık attım.Blog denildiğindeücretsiz olarak ya da ücretli olarak sunulan veya kişilerin kendi kurdukları web sayfaları akla gelmelidir. Blog dediğimiz şey asıl olarak kolayca şöyle özetlenebilir. Biz normal de günlük tutarız. Kafamızdakileri, anılarımızı, resimlerimizi, duygu ve düşüncelerimiz kalem kağıt kullanarak yazarız ya işte; blog dediğimiz şeyde kalem ve kağıt olmadan internet sayfalarına yazdığımız yazıların toplamını barındıran kişisel sitelerdir. Blogu blog yapan en önemli özellik internet ortamında on-line olarak tutulması vegünlük gibi güncel konuları eleştirel yazıları kendi ağzımızdan dökülenleri paylaşabileceğimiz bir ortam olmasıdır.
Ben fazla uzatmadan size blogumun adresini vereyim: http://rasimgel.websitem.info Siz de benim gibi site kurmak isterseniz blogumu ziyaret edin. Anlatacağım bu konuyu! Çok kolay hemen sizinde blogunuz olmalı! Yazımızı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Rasim Gel ismimi kullanarak açtığım blogum sayesinde ilk günden beri hit almaya başladım. Yazdığım yazıların okunduğunu düşünüyorum. Siteme ziyaretçi sayacı ekleyip istatistiklerimi öğreneceğim. Gün geçtikçe yazı yayınlıyorum. Pek vakit olmuyor yazı yazmam için ama elimden geldiğince araştırdıklarımı ilgimi çeken şeyleri paylaşıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder